Edeka: A fehér férfiak alkalamatlanok apának

Javában dúl a hagyományos családmodell elleni háború. Kirobbantói az utódok nemzésére alkalmas párkapcsolatot, mint idejétmúlt, antiszociális csökevényt, minél előbb fel akarják számolni. Ennek érdekében - egyebek mellett - cukormázzal bevont kis méregtablettákat osztogatnak, például hosszabb-rövidebb reklámfilmek formájában.

A heterofóbia most éppen anyák napján csapott le. Itthon nagy botrányt kavart a német többségi tulajdonú Magyar Telekomnak éppen az ünnepelteket sértő reklámfilmje, amely azt sugallja a nőknek, hogy a karrier és a gyermekvállalás nem összeegyeztethető, kvázi ne is vállaljanak gyereket.

Németországban pedig ennek pandantja borította ki a bilit. Az Edeka nevű kiskereskedelmi üzlethálózat az édesapákat rúgta lágyékon anyák napja alkalmából. A botrányos reklámfilm szerint úgy, ahogy vannak, teljesen alkalmatlanok a gyereknevelésre, hiszen türelmetlenek, ők csak durván tudnak bánni a gyerekeikkel, a legrosszabbkor nyitják rájuk az ajtót és még rondák is (lásd a mellékelt videot).

És nyilván nem véletlen az sem, hogy kizárólag fehérbőrű férfiak szerepelnek a filmben. Miközben ma már az összes reklám tele van színes bőrű szereplőkkel, ebben csak fehérbőrű apák keserítik meg a gyermek életét. Vajon ha kizárólag sötétbőrű szereplők aláznák a gyerekeiket, hány másodpercen belül tiltakozna a xenofób, kirekesztő, rasszista áthallás ellen az összes jogvédő szervezet?

Hála az égnek még a liberális Németországban is kiverte a biztosítékot ez a förmedvény, a józan gondolkodású emberek bojkottot is hirdettek az Edeka üzletei ellen. Erre az Edeka sem maradt szótlan, közleményt adtak ki, amelyben azt írják, "nem állt szándékunkban rossz színben feltűntetni az apákat, humoros módon szerettünk volna köszönetet mondani az anyáknak."

Látva a hatalmas felháborodást, mondhatnánk, ez nem jött be. Csakhogy a kitartó víz előbb-utóbb partot moshat. Nem ez volt az első és nem is az utolsó ilyen üzenet. Ma már hollywoodi mozifilmekben, a könnyűzenei iparban, a sporthoz kapcsolódóan, egyéb reklámokban és még ki tudja milyen módon folyik az érzékenyítésnek csúfolt agymosás.

Csakhogy nekem ez esetben nagyon kilóg a lóláb. Talán bennem van a hiba, de Istenemre nem értem, hogy ezeknek a cégeknek miért éri meg nem kevés pénzt kifizetni olyan több perces reklámfilmek elkészítéséért és sugárzásáért, amelyekkel tudvalevőleg meg fogják sérteni az ügyfeleik jelentős részét? Ráadásul olyan reklámfilmekért, amelyekben az általuk forgalmazott termék/szolgáltatás semmilyen formában nem jelenik meg? Vagy talán éppen ezért nem jelenik meg bennük?

Csak arra tudok gondolni, hogy ez az elvárás valakik részéről, akik ezekre a nagy cégekre is befolyással vannak. Ezért aztán, ha továbbra is meg akarják őrizni piaci pozíciójukat, nekik is ki kell venni a részüket az agymosás feladatából.

Elrettentő precedensnek épp kapóra jön a Huawei-botrány. Ott ugyan egész más okok állnak a háttérben, az 5G technológia uralásáért folytatott harc a tét, ám a szituáció remekül mutatja, milyen könnyű kirúgni a talajt akár egy világcég alól is. Elég egyetlen mozdulat, ebben az esetben a Google közbelépése. Ha nem lesz Android a Huawei telefonokon és nem tudják azt rendesen használni az emberek, akkor majd nem is kell senkinek...

Németországban persze nem ismeretlen ez az eljárás. Az elmúlt időszakban a német gazdaság két fontos pillérét is komoly támadás érte. A világ legnagyobb autógyárát, a Volkswagent a dízelbotránnyal, a világ egyik legnagyobb és legbefolyásosabb pénzintézetét, a Deutsche Bankot pénzmosási vádakkal rogyasztották meg. Ne csodálkozzunk, hogy Németország élen jár a progresszív eszmék elterjesztésében, hiszen meg akar felelni, bizonyítani akarja, hogy nem lóg ki a sorból.

Mindezek következtében attól tartok, csak idő kérdése, hogy Németország és Franciaország egyesülésével létrejöjjön az európai szuperállam, amihez sorra csatlakoznak majd a kisebb országok. Ez az Európai Egyesült Államok víziója, amellyel egy kézbe kerül az öreg kontinens, annak minden erőforrásával együtt.

Ennek a tervnek az erős európai nemzetállamok állnak az útjában és ezeket még többségében keresztény fehérek lakják. Ezért folyik a nemzeteikhez ragaszkodó fehérek alsóbbrendűségének hirdetése, a hagyományos családmodell helyett pedig egy degenerált, áltudományos, természetellenes szemlélet elterjesztése. Ezért indult el a nyugati fehér középosztály lezüllesztése és ezért folyik a muszlim bevándorlók betelepítése is.

Mindezt a jogállamiság, az alkotmányos alapjogok kiforgatásával, a klímaváltozásra hivatkozással és persze a PC segítségével. A politikai korrektségnek csúfolt eleinte önkéntes, mára kötelező taburendszer olyan, mint a lassú méreg. Hatása jól látható a feminizmus száz éves pályaívén. A nők szavazati jogának kivívásáért indult mozgalom mára teljesen eltorzult. A mai feministák szerint az a nő, aki családot vállal, aláveti magát a hímsovinizmusnak, vagyis elárulja a női egyenjogúságért folyó harcot.

Egyetlen előnye van ennek a férfi és családellenes mozgalomnak. Akik ezt tényleg komolyan gondolják, legalább nem fognak szaporodni. Mi viszont ne hagyjuk magunkat félrevezetni. A globalisták már a spájzban vannak és nem mi kellünk nekik, csak az országunk.

(2019. 05. 31.)

https://prizma.blogstar.hu/./pages/prizma/contents/blog/73737/pics/lead_800x600.png
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?